Alla inlägg den 2 februari 2014

Av elissibell - 2 februari 2014 21:16

Av elissibell - 2 februari 2014 21:14

När jag gör detta inlägget så filmar jag en kvälls rutin typ som kommer att komma upp typ snart hoppas jag!

Av elissibell - 2 februari 2014 20:38

Imorgon så är det måndag det betyder att det är skola   


Man kan ju ta det på vissa sätt.


Tillexempel så här:   


Eller så här:   


Jag tror att de flesta tycker så här:   


Men det är ju klart skolan har nog aldrig man sett fram imot!


Men jag har ändrat om i mitt rum i fall ni vill ha en video på det så är det bara att kommenetera eller att trycka på gilla knapen!


Nu kommer en lite mer seriös sak:

Jo att länkarna i mina inlägg går inte att trycka på.

Jag vet tyvärr inte varför men ni ser ju vad sakerna heter så ni kan ju söka på det.

Det är oftast .se efter  ett sök ord!


Nu hoppas att jag vi ses i nästa inlägg så ja hejdå!

Presentation


Hej det är jag som är Elissibell!
Jag försöker att blogga minst en gång om dagen men i bland så blir det lite annorlunda!
Så följ gärna min blogg dagligen så skulle jag bli väldigt tacksam!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska göra en tjugo dagars
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yotube


Ovido - Quiz & Flashcards