Alla inlägg under juli 2013

Av elissibell - 29 juli 2013 16:42

Hej det var ganska länge sedan jag gjorde ett inlägg men jag har sovit i tält och lite sådant så jag har inte hunnit men är väldigt förkyld nu  


Av elissibell - 25 juli 2013 13:20

Ska snart hämta en kompis och sedan åka till emporia  

Sedan så tänkte jag svarar på lite frågor från er!

Av elissibell - 16 juli 2013 11:16

Hej och godmorgon bloggen snart så ska jag och köpa lite saker det är till en tårta jag ska baka. 


Det jag ska köpa är: Vaniljsocker  och vispgrädde  

 

Av elissibell - 15 juli 2013 20:33

Här kommer lite bra och dåliga nyheter jo de bra är att jag har börjat träna och ikväll så ska jag ut och gå med min pappa men det dåliga är faktiskt inte så hemska men jag ska inte köpa en BJD!  

Men istället så har jag ju pengar till at shopa eller hur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

BJD

Av elissibell - 9 juli 2013 18:54

 

Tja bloggen ska kanske köpa BJD docker! 

Ville bara säga det  

Av elissibell - 8 juli 2013 16:10

Heeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!

Ja hej bloggen nu är det döds varmt ute. Vårat trädek går knappt att gå på. Men som tur är så har vi ju pool så det är väldigt bra!  


Här kommer några tips om vad ni ska göra när det är väldigt varmt ute:

1. Drick mycket hela tiden 

2: Ät mycket salt men ändå lite söt typ som salta kex med saft   

3: Bada eller svalka av sig vatten  

4: Äta lagom mycket   

Av elissibell - 8 juli 2013 10:20

Hej och godmorgon bloggen ska snart äta frukost bullar kanske kommer upp en blid!!!!!!!!!!!!

Av elissibell - 7 juli 2013 21:24

På torsdag så ska jag till toselilla!!!!!!!!!!!!!  

Jag som sagt så ska jag till toselilla på torsdag med min mamma och lilla syster. Det ska bli jätte kul och det kanske man bara kanske kommer upp några videos angående det.  



Ps: Gilla detta inlägg och komentera om ni vill ha en 20 dagars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det är jag som är Elissibell!
Jag försöker att blogga minst en gång om dagen men i bland så blir det lite annorlunda!
Så följ gärna min blogg dagligen så skulle jag bli väldigt tacksam!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska göra en tjugo dagars
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yotube


Ovido - Quiz & Flashcards