Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Förlåt!

Av elissibell - 16 februari 2014 15:14

Förlåt för att jag inte har uppdaterat alls bra det ska komma upp några yotube videos och så.

Men jag har inte måt så bra.


Vi ska till Stockholm på onsdag och stannar där tills på fredag. När jag är i Stockholm så kommer det kanske upp lite videoklipp på vad jag gör och så.

Det kommer i alla fall upp på youutbe och där heter jag: Elissona56

Det kommer nog också upp en video på vad jag packar här på bloggen annars så är det som sagt bara att kolla in min youtbe kanal så hittar ni nog en sådan video.


Vi var på en teater idag typ precis. Den kanske var för lite mindre men den var faktiskt ganska så bra.

Jag tror dock att jag har sett den med min klass i tvåan eller ettan.

Min lilla syster älskade i alla fall den så det var ju kul.


Hejdå och ses kanske senare idag!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elissibell - 28 september 2014 16:32

               

Av elissibell - 13 mars 2014 20:16

Nu mera så kan ni inte se på mina videos på youtube men ni kan fortfarande se de här. Varför ni inte kan se de på min youtube kanal är för att jag har tagit bort alla videoklipp. Jag tyckte inte att det var kul längra så jag tog bort de. ...

Av elissibell - 23 februari 2014 17:10

Jag ska ha en sanning eller konka video på Youtube och den videon kommer upp här på bloggen också. Och det enda jag vill ha av er i denna videon är att ni kommenterar sanning eller konka frågor. Jag kommer att skriva alla de och sedan lägga de i ...

Av elissibell - 22 februari 2014 10:25

Hej varför jag inte har bloggat på ett tag är för att jag och min familj har varit i Stockholm. Vi hade det jätte bra där och det kommer komma upp en haul och en: " Min Stockholms resa"   Ni kanske märker att storleken på texten har blivit stör...

Av elissibell - 17 februari 2014 11:27

Vi ska få en ny bil idag     Det är en folkswagen passat tror jag. Jo det är det! Det ska bli så skönt vi har fått klara oss på en bil innan snacka om jobbigt. Det var buss hitt och buss ditt. Jo föressten på tal om buss ditt så ska vi åka ...

Presentation


Hej det är jag som är Elissibell!
Jag försöker att blogga minst en gång om dagen men i bland så blir det lite annorlunda!
Så följ gärna min blogg dagligen så skulle jag bli väldigt tacksam!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska göra en tjugo dagars
 Ja
 Kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Yotube


Ovido - Quiz & Flashcards